Sports Task Force - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Denise - WaarBenJij.nu Sports Task Force - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Denise - WaarBenJij.nu

Sports Task Force

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

18 September 2007 | Canada, Ottawa

Wat gebeurt er een hoop in tien dagen tijd!
-aan het strand liggen
-feest vieren
-Sun Peaks
-Solliciteren voor het organiseren van Sports Task Force
-Lessen volgen
-Naar een echte country-bar

And that’s just to name a few ;)

Half september is al geweest. Vandaag is het de 17e om precies te zijn! Ik ben alweer een maand van huis! Time flies when you’re havin’ fun! En dat heb ik! Ik heb het echt heerlijk naar m’n zin, de mensen zijn heel gezellig, de feestjes zijn bijzonder leuk, de lessen zijn interessant en tsja (sorry) het is hier nog steeds 25 graden met een heerlijk zonnetje…

Het weekend wordt dan ook graag doorgebracht aan het strandje dat aan de Thompson River ligt. Niks vervelends aan dus. Het water moet je alleen niet ingaan, wat dat is echt té koud.
’s Avonds is het tijd om met z’n allen wat te drinken en daarna met de groep downtown te gaan! Waar je wel moet zorgen dat je er een beetje vroeg (en dat is hier rond 21.00 uur) bent, want anders sta je gewoon twee uur in de rij. Vorige week zijn we naar de country-bar geweest! Erg leuk om te zien dat de mensen daar, niet iedereen overigens, nog steeds rondlopen in cowboykleding en met cowboyhoeden (had ik de mijne nou maar meegenomen..) En ook cowboys kunnen een mooi feestje maken! Hiehaaa (ofzoiets ;))

Niet te vergeten trouwens, de Thirsty Thursday’s @ Heroes! Dit is dé studentenavond in de kroeg hier op de campus, en die is bijzonder leuk! En hier moet je helemaal vroeg zijn, 19.00 op zijn laatst, want anders kom je gewoon NIET meer binnen. Maar ja, he, dat maakt niet uit. We zijn er dan gewoon :) En het gaat al om 0.30 uur dicht, dus dan is het helemaal niet erg om er om 7 uur al te zijn.

Afgelopen zaterdag ben ik naar Sun Peaks geweest. Dit is hét skigebied in British Columbia (als je whistler niet meetelt dan ;)) Ik ben er met Lindsay (een canadees meisje) en Alex gegaan. Gelukkig had Lindsay een car. Daar hebben we een beetje rondgelopen door het stadje, wat er heel erg schattig uitziet, en daarna de lift gepakt naar boven. Daar hebben we een (lees: heel) korte hike gemaakt en van het uitzocht genoten. De kleuren van de bomen beginnen namelijk te veranderen en het ziet er een beetje sprookjesachtig uit! Heel mooi dus! Een erg leuke dag met, uiteraard (gnagna), weer heel mooi weer, met een mooie aankoop dankzij m'n visa; m'n seizoenspas voor sunpeaks :D

Afgelopen lesweek hebben we wat meer informatie gekregen over het project dat we moeten doen voor managing festivals en special events (dat is een van de vakken die ik hier volg). We moeten hier een event organiseren, of meehelpen met het organiseren van een event. Aangezien ik hier nou niet echt bekend ben met de bedrijven die dat doen was ik erg blij dat Gerard even langskwam. Gerard is de Director of Ancilliary Services van de Campus Activity Centre. In het Nederlands houdt dat in dat hij de hoofdverantwoordelijke is voor de events die op de campus georganiseerd worden. En hij had nog wel een event waar 3 of 4 studenten uit onze klas konden helpen met organiseren. De Sports Task Force dus. Dit is een jaarlijks terugkerend event dat geld ophaalt voor de sportfaciliteiten in Kamloops. Mensen betalen 120 dollar om binnen te komen en krijgen dan een luxe diner, en een volledig georganiseerde avond met een mooi thema (dit jaar 007, ofwel James Bond). Of de mensen die hierin geïnteresseerd waren zich bij de leraar op wilden geven. Zo gezegd, zo gedaan natuurlijk. Maar het is altijd beter om even bij meneer Gerard zelf langs te gaan en je gezicht te laten zien. Ook in Canada prefereren ze dat, jawel. And again, zo gezegd, zo gedaan. Maar het is wel even afwachten of je het wordt, want er zijn waarschijnlijk veel mensen in geïnteresseerd and Gerard screent de mensen die langskomen, e.o. hem mailen op zijn of haar kunnen. Spannend!!



Laat ik me nu net toch horen dat ik een van degene ben die het mag gaan co-organiseren! Hoe gaaf is dat!! (felicitaties welkom, haha :P ) Ik ben helemaal happy! Dit wil ik later namelijk ook gaan doen! Nu kan ik vast de sfeer proeven van hoe dat in zijn werk gaat!

Lieve Allemaal,
Ik hoop dat met jullie en in Nederland alles goed gaat, bedankt weer voor de leuke reacties, emails en smsjes!

See you later eh : )
xx

  • 18 September 2007 - 07:56

    Leroy:

    Ik maar denken dat je alleen maar aant blokken was.....

    haha geniet van je tijd daar en verblijd ons met nog meer van deze gave verhalen!

  • 18 September 2007 - 08:02

    Stef:

    25 graden jawel hoor! en ik ben al 4x verregend in 2 dagen.. ag verschil moet er zijn toch :P haha nee hoor meis,ben blij om te horen dat je het zo naar je zin hebt! foto's zien dr ook superleuk uit! geniet ervan :D
    liefs stef

  • 18 September 2007 - 08:29

    Sylvia:

    Hoi feestbeest !

    :-)

    Ziet er gaaf uit daar allemaal.
    En natuurlijk weer een leuk verhaal om te lezen. Mocht het niets worden daar kun je altijd nog presentatrice worden voor de Nederlandse TV. Voor zo'n leuk reisprogramma weet je wel :-)

    Het regenseizoen is hier begonnen lijkt wel, ook wij in dat kleine IJmuiden zijn inmiddels als weggeregend. Soms een uurtje met een mager zonnetje maar dan hebben we het wel gehad.

    Geniet er lekker van, de groeten van ons allemaal.

  • 18 September 2007 - 09:23

    Jan En Ingrid:

    Jeetje wat een druk bestaan heb jij zeg begin nu toch wel een beetje jaloers te worden, nee hoor meid het klinkt allemaal fantastisch dit kunnen ze je niet meer afnemen geniet er maar lekker van. Wat een mazzel dat je nog bent uitgekozen zeg, daar kan je weer veel van leren.Nou meid geniet er maar lekker van want Holland blijft dan toch maar behelpen.groetjes en kusjes.

  • 18 September 2007 - 11:31

    F Blok:

    hey lieverd, tjeetje ben je uitgekozen!! heb je weer goed voor elkaar! heeft mijn sms toch geholpen en is het uitgekomen!! ga vandaag even met de teamleider van RL praten kijken wat eruit komt rollen! hopen dat de komende weken/maanden niet zoals vanacht waren. heb geen oog dicht gedaan.. kan jij niets aan doen hoor:) je bent de liefste! xx

  • 18 September 2007 - 11:41

    Alexandra:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. En over het weer hoef je het echt niet te hebben, hier voelt het als 10 graden aan regen en koud.

  • 18 September 2007 - 12:27

    Dap:

    hahaa, nou indd gefeliciteerd hoor!!
    viel best mee hoe lang je daar op heb moeten wachten dan. :)

  • 18 September 2007 - 16:57

    Rianne:

    Woow dat weet je best snel dan! gefeliciteerd meid, wordt vast helemaal leuk! Leuke foto's ook, en dat filmpje hahaha. Hoor ik jou daar op de achtergrond meezingen :P Nou ik spreek je snel, miss vrijdag ff skypen :D
    Dikke kus

  • 18 September 2007 - 20:06

    Dorien:

    Heel leuk dat je er aan mee mag helpen! Weer jaloers! Zoe en ik zaten vanmiddag even herinnering aan Polen op te halen.. Hele grappige dingen kwamen weer naar boven!
    Ik heb nog niets van mijn stage gehoord. Ze zijn nog steeds aan het overleggen of ze mij willen daar in Canada. Hoop het zo.
    Groetjes!!

  • 19 September 2007 - 01:32

    Marco En Mieke:

    Hoi lieverd,
    gefeliciteerd met je opdracht, je ski pas, het mooie weer, de leuke kroegen en de aardige mensen. we zijn net thuis uit Kos, morgen schrijven we je weer.

    Kusjes Ma en Pa

  • 20 September 2007 - 19:56

    Antoinette:

    zo te lezen amuseer je je best en leer je zelfs ook nog. Altijd meegenomen. Geniet ook maar van het mooie weer want hier is het maar treurig. groetjes Antoinette

  • 20 September 2007 - 20:52

    Kees Anja T & S:

    Je hebt het weer helemaal voor elkaar, feesten, lekker weer, binnenkort skieën en ook nog leren en organiseren. Meid geniet ervan maak er wat moois van. binnenkort mail ik je een heel verhaal. Thomas vind de foto's gaaf groetjes van ons vieren.

  • 21 September 2007 - 13:59

    Inge:

    He Denies!!!

    Het gaast super met jou daar he!? Wat een leuke verhalen... En ondertussen ook nog even je CV bijspijkeren!
    Super man!

    Hier in NL alles ok. Niks zo spannend als jouw avonturen daar.
    He blijven schrijven hoor! Vind het hartstikke leuk je verhalen te lezen!
    Ga vanavond een hapje eten met je paps en mams. We zullen er eentje (of 2) op je drinken!

    Hele dikke knuffel!

  • 22 September 2007 - 13:58

    Megan:

    Heeeeeeey.
    Hoe is het daar nu???
    hier is het gezellig.
    Mijjn ouders hebben vanavond een feestje van 25 jaar getrouwd.
    het woord hoop ik wel leuk maar het word op euro-stars gehouden.
    ik geef nog wel een reactie.
    over een tijdje.
    nog veel plezierr.
    Kus
    Megan

  • 22 September 2007 - 17:37

    Miranda En Rob:

    Hoi Denise,

    Wat een leuk verhaal weer om te lezen! En wat goed, dat je bij de organisatie zit, gefeliciteerd!
    Hier is alles verder prima, Wendy en Michelle weer hard aan de studie en verder alles zo z'n gangetje. Rob en ik gaan over 2 weken nog lekker 8 dagen naar Turkije. Nog even een beetje zon meepakken.
    Nou lieverd, jij nog veel plezier en succes daar met alles en tot horens.

    Groetjes van Rob, Miranda en de meiden.
    XXX

  • 25 September 2007 - 17:47

    Ils:

    hee nies!:D

    echt super leuk allemaal man!!
    trouwens.. als je terugbent, gaan we gelijk weer ff stappen wanttuhh.. die afspraak die we hadden dat we niet meer 3 maanden tussen onze stapavonden zouden laten, is nu al verbroken :P hihihi

    nou we msnen ;)

    have fun nog, en dikke kusss!

  • 27 September 2007 - 14:00

    Ron En An:

    lieve Denise,
    sorry dat je al best lang niets van ons hebt gehoord, maar problems met firewall.
    Wat heb je al veel beleefd in toch best korte tijd. Van harte met je opdracht.. haal alles eruit..leuk..en maak er wat van (is aan jou wel besteed)
    Nog leuke tripjes op het progam binnenkort ? Vast wel..of begint het harde werken (huhu) nu echt ?
    Als het allemaal meezit ga ik na 25 jaar van baan veranderen en ga ik reizen naar Amerika en Canada in elkaar zetten voor een touroperator (met een beetje hulp van Ron en je ouders waarschijnlijk)!! Vervelend hé .. ze moeten me alleen nog even aannemen (haha)
    spannend hoor, wordt vervolgd,
    nou meis, genoeg verteld,
    doe leuke dingen, geniet ervan.. hoe is het eigenlijk met je kamer, al gewend aan de 'grootte'?
    veel liefs, ook van Jochem en Ron xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Thanks Everyone!!

18 December 2007

Het einde is in zicht...

02 December 2007

Sneeuw!!!

20 November 2007

Sports Task Force, 007, Bikini's in SunPeaks

14 November 2007

Het lijkt wel Sinterklaas hier...
Denise

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 18579

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: