Nog een maandje... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu Nog een maandje... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

Nog een maandje...

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

17 Juli 2007 | Nederland, Rotterdam

Over precies een maand is het zover; dan zit ik in het vliegtuig op weg naar Vancouver. Hier zal ik 5 dagen blijven en de sfeer van de stad en Vancouver Island opsnuiven.

Hierna ga ik m'n reis vervolgen naar Kamloops om daar 4 maanden op Thomspon Rivers University (TRU) m'n hersens te trainen, nieuwe ervaringen op te doen, de omgeving te verkennen, nieuwe mensen te leren kennen, en nog veel en veel meer.
Kortom; om een wereldse ervaring op te doen!!

Ik heb er ontzettend zin in, en ik zal jullie via deze webpagina op de hoogte houden van wat ik allemaal meemaak en beleef!!

Voor nu heb ik nog maar een ding te zeggen;

"De wereld ligt aan mijn voeten"

Xx Denise

  • 17 Juli 2007 - 14:40

    Irene:

    hey Denies wat leuk dat je naar Canada gaat!! Zal je avonturen volgen via je site :-)! Alvast heeeeeeeel veel plezier, geniet ervan!! kus

  • 17 Juli 2007 - 14:55

    Lindsay:

    Lang geleden!
    Ik wens je heel erg veel succes en vooral plezier in Canada! Gaat helemaal goed komen! Ik vertrek vrijdag al naar Italië! Spannend, spannend!

    "De wereld ligt aan ONZE voeten" ;D

    -x- Lindsay

  • 17 Juli 2007 - 15:08

    Lindsay:

    Lang geleden!
    Ik wens je heel erg veel succes en vooral plezier in Canada! Gaat helemaal goed komen! Ik vertrek vrijdag al naar Italië! Spannend, spannend!

    "De wereld ligt aan ONZE voeten" ;D

    -x- Lindsay

  • 17 Juli 2007 - 16:43

    Leonie Kruit:

    Hay meissie

    Jaja is het bijna zover!!
    Ik wens je veel plezier en miss dat we nog voor je weggaat nog effe een keer gaan stappen!!

    Dikke kus

  • 17 Juli 2007 - 17:40

    *D I A N , :

    Pfff,,:(
    je weet wel hoe je mensen verdrietig moet maken... Dus het is je geraden dat je het dan ook maar onwijs naar je zin heb anders missen we je voor niets en dat zou natuurlijk helemaal egoistisch izjn:P

  • 17 Juli 2007 - 22:41

    Debz:

    Ikke 1 dag minder!!! ;) Maar ik heb er ook zin in!! :D

  • 18 Juli 2007 - 13:35

    Jeroen:

    He Deeda,
    Heel veel plezier in het mooie Canada en vooral genieten natuurlijk he... oja ook succes natuurlijk wel. Hoop dat je een leuke tijd krijgt, ik zie de verhalen en foto's vast wel verschijnen op deze site.

    Groetjes,

    Jeroen x

  • 18 Juli 2007 - 17:32

    Fblok:

    heeel veel plezier nu in amerika! en dan gelukkig nog paar daagjes thuis! en dan canada... tja... heel veel plezier en succes daar!!! maar dat vertel ik je nog wel in t echt!
    xx

  • 19 Juli 2007 - 10:17

    Carpe ....:

    Lieve Denise,

    Wat een avontuurlijke tijd mag jij tegemoet treden dame! Helemaal top! Om eerlijk te zijn ben ik bestwel jaloers... Ik kan natuurlijk nog even aanhaken om daar in Canada een master te gaan doen.... Maar goed MAN haalt hier de centen wel weer binnen, zodat VROUW haar ding kan blijven doen!

    Enjoy en wellicht zien we elkaar nog voor je vertrek!

    X Paul Jan

  • 23 Juli 2007 - 10:47

    Richard Kamer:

    Hi Denise,
    Lachuh, je gaat vast veel leuke dingen meemaken! Ik ben net terug van een zeilvaklantie Barcelona - Toulon op een tallship. Echt super leuk, binnenkort meer op m'n hyve. Heel veel plezier de komende tijd in Canada. Ik ga je volgen, XXX Rich

  • 25 Juli 2007 - 19:10

    Dap:

    voor mij nog maar anderhalve week nu... maar ik ben benieuwd naar je verhalen hoor!! Hoe ist in america??
    X

  • 21 Augustus 2007 - 10:48

    Mieke:

    wacht met spanning op je eerste mail.
    Kus ma

  • 23 Augustus 2007 - 11:58

    Alexandra:

    Ik heb het een en ander al gehoord van Mieke, maar een berichtje van jou persoonlijke is toch leuke. Ik hoop dat je het naar je zin hebt en geniet ervan.

  • 24 September 2007 - 12:37

    Louise:

    Hi Denise, We love the pictures and you look like you are having a good time. The scenery is beautiful. Love, Louise and Peter Good luck on your next trip!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Thanks Everyone!!

18 December 2007

Het einde is in zicht...

02 December 2007

Sneeuw!!!

20 November 2007

Sports Task Force, 007, Bikini's in SunPeaks

14 November 2007

Het lijkt wel Sinterklaas hier...
Denise

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 18577

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: